środa, 25 lutego 2015

Spóźnione LBA

Kto to? Co to? Lili? Nie, nie możliwe.
A jednak. Jestem, żyję, ale nie wracam.
O powód nie pytajcie. Po prostu jeszcze nie.
Postanowiłam jednak zrobić to LBA, skoro już i tak zostałam nominowana.
Zawsze bardzo lubiłam to robić więc no. Czemu nie.
Nie żebym spodziewała się że ktoś to przeczyta, bo zapewne nikt już nie czeka na mój powrót.
Robię to więc dla siebie. No i nudzi mi się trochę.
Dobra, mniejsza. Zacznijmy już.

I Nominacja od Agaty, autorki bloga http://rossbossandlove.blogspot.com

1. Jakie jest twoje hobby?
Jazda konna, ale nie mogę powiedzieć że tylko to. Samo zajmowanie i przebywanie z koniem jest czymś niezwykłym, a wręcz magicznym. 
2. Masz zwierzę?
Punia zadźgała by mnie pazurkami (ostatnio podcinała, są ostre) gdybym o niej nie wspomniała. Więc tak, mam jednego potworka który aktualnie próbuje zjeść moją rękę.
Uroki posiadania zwierzaka. 
3. Ulubiona potrawa?
Ja nie mieć jednej ulubionej. Ja być wybredny dziwak.
 4. Ulubiony zespół?
R5. 
5. Ulubiony rodzaj muzyki?
Pop, pop-rock, rock.
 6. Twoje największe marzenie?
Nie do spełnienia. 
7. Ulubiona piosenka?
Ciągle inna. Aktualnie Love me like you do - Ellie Goulding. 
8. Ulubiony film?
Nie mam ulubionego. Niedawno oglądałam Ostatnią Piosenkę i bardzo mi się podobał, więc na tę chwilę to mój ulubiony film. 
9. Byłabyś w stanie oddać życie za bliską Ci osobę?
Może wyjdę na bezduszną, ale zależy kto by to był.
Ale za zwierzaka bym oddała życie. Niezależnie jakiego.
Wolę zwierzęta od ludzi. 
Mówiłam już, że jestem dziwna? 
 10. Co robisz w czasie wolnym?
Jeżdżę do stajni a tam noszę koniom wodę, wożę siano na taczkach, czyszczę konie, myję wędziła..
Zwykłe zajęcia każdej nastolatki c;
Żeby nie było, że tylko tam haruję, to oprócz tego razem z moją ,,końską ekipą" łazimy w błocie po pas, wspinamy się na snopki no i oczywiście jeździmy.

II Nominacja od Captain Sparrow, autorki bloga http://r5-stories-by-sparrow.blogspot.com

 1. Jaka jest twoja największa zaleta?
Cierpliwość.
Do zwierząt.
2. Jakiego piosenkarza/piosenkarki nie lubisz i za co?
Kiedyś byłam fanką Miley Cyrus, ale teraz przestałam ją lubić. Robi z siebie na siłę bad girl i nie podoba mi się to. I nie lubię też tych typowych,,gwiazdeczek", uważających się za Bóg wie co. 
3. Gdybyś miał/a szansę zamienić się miejscami z jakimś bloggerem, kto by to był?
Raczej z żadnym.  
4. Jest jakaś data, która bardzo zapadła ci w pamięć?
Raczej nie. 
5. Jaka jest twoja ulubiona bajka lub bajki z dzieciństwa?
Prawie wszystko co leciało w wieczorynce c: 
6. Ulubione danie/dania i napój/napoje?
Danie - pytanie 3 u Agaty.
Napój - cola ;p 
7. Jaką cechę/y cenisz u płci przeciwnej?
Szczerość, wierność, uczciwość. 
8. Gdybyś miała/a możliwość zapoznania się z fabułą całego bloga aż do końca, jaki blog by to był?
Dużo takich blogów jest na mojej liście. 
9. Oglądałaś/eś dobranocki? Jakie?
Pewnie :3 Prawie wszystkie. 
10. Masz ulubionego bohatera z bajki/książki z dzieciństwa?
Nie wiem czemu, ale zawsze kochałam wszystkie księżniczki Disney'a, a najbardziej Jasminę i Ariel. 
11. Jaki kolor oczu i styl ubierania się lubisz najbardziej u płci przeciwnej?
Paczałki brązowe lub niebieskie.
Styl ubierania się nie ma znaczenia.

Dziękuję za wszystkie nominacje. Ja standardowo nie nominuję.
Jeśli ktoś to czyta i zależy mu na tej informacji - wrócę.
Ale nie dzisiaj, ani nie jutro.
Teraz lecę, trzymajcie się ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz