piątek, 26 września 2014

Konkurs

A więc postanowiłam wziąć udział w konkursie organizowanym przez Zwariowaną Alex aby trochę wypromować swojego bloga ;3
Dlaczego to ja powinnam wygrać? Myślę, że mój blog jest ciekawy i ma unikalną, wyjątkową historię. Nie spotkałam się z blogiem o podobnej tematyce, a czytam dużo opowiadań. Chciałabym aby jak najwięcej osób się o nim dowiedziało. Mam na niego pomysł, więc weny długo mi nie zabraknie ^^ Bardzo zależy mi na opinii czytelników i chcę, aby było was jak najwięcej. Dlatego bardzo zależy mi na wygranej w tym konkursie.

A teraz kilka słów o blogu Alex: http://so-come-on-paint-my-world.blogspot.com/
Swoje słowa skieruję do właścicielki bloga, czyli do Ciebie Alex, jeśli to czytasz to bardzo mi miło.
Twój blog jest wyjątkowy, z niepowtarzalną fabułą. Świetnie piszesz, więc dobrze czyta się Twoje opowiadanie. Nie popełniasz błędów, unikasz powtórzeń. Innymi słowy - piszesz świetnie, masz ciekawy pomysł. Zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział. Przepraszam że nie komentuję, ale ja już tak mam że czytam ale śladu po sobie nie zostawiam xd No cóż, taka natura. Musisz wybaczyć. Ale tą skromną wypowiedzą chciałabym wynagrodzić Ci to, że nie komentuje. Wiem, że się powtarzam ale musisz wiedzieć, że Twój blog jest świetny, fantastyczny i przecudny. Czytam wiele opowiadań, ale tylko nieliczne tak bardzo mi się podobają. I na koniec chcę Ci pogratulować, bo jako bloggerka doskonale wiem jak trudno wpaść na nieoklepany pomysł. Tobie to się udało c; Mam wielką nadzieję, że uda mi się wygrać w Twoim konkursie i polecisz mojego bloga, aby stał się tak popularny jak Twój ^.^

To tyle odnośnie konkursu. Do osób, które czekają na rozdział - strasznie was przepraszam.. Nawet nie wiecie jak mi głupio że tak długo się nie odzywałam ;c Ale musicie zrozumieć - jestem w pierwszej gimnazjum a to oznacza dużo więcej nauki. Poza tym mam zajęcia dodatkowe - jeżdżę konno, chodzę na kółka zainteresowań i fakultety. Mam naprawdę mało czasu. Postaram się coś napisać, mam nadzieję że w weekend uda mi się skończyć rozdział. Jestem chora więc mam trochę więcej czasu. Chciałam pisać w tym tygodniu ale czułam się tak fatalnie że było to niemożliwe. Teraz też czuję się źle, ale jest już minimalnie lepiej więc dla was, moje aniołki postaram się coś dodać ;3

To tyle ode mnie w tym poście, jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że wkrótce rozdział będzie napisany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz